15 Aralık 2011 Perşembe

http://www.buldumbuldum.com/

 BuldumBuldum.com; Türkiye’de bulunmayan, hayata renk katacak en ilginç ürünleri müşterilerine sunan bir internet sitesidir. Aynı zamanda BuldumBuldum.com ismiyle Cevahir, Capacity, Capitol, Astoria ve Torium Alışveriş Merkezlerinde şubeleri bulunmaktadır. Bundan yüzyıllar önce Arşimet adındaki ünlü bilim adamının suyun kaldırma kuvvetini bularak üzerinde sadece bir peştemalle yarı çıplak sokağa çıkması ve “Buldum! Buldum!” diye bağırması ölçüsünde heyecan yaratacak ürünleri dünyanın çeşitli yerlerinden getirerek sizlere sunmaktadır. 1500 çeşitten fazla ürüne sahip olan BuldumBuldum.com ile hayatınıza renk katabilir, sevdiklerinize özel günlerde gerçek anlamda değer taşıyan, unutulmaz hediyeler verebilirsiniz.


                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder